Delli NBD on-site garantii nüüd Eestis!
TÄHTIS MUUDATUS ALATES 19.11.2012
Delli on-site garantii on lõpuks pärast pikka ootust laienenud Eestisse.
Seega on meie suurim eelis ehk NBD - Next Business Day - garantii olemasolu Eestis nüüd reaalselt toimiv.
Kuidas toimib?
Kehtiva NBD garantiiga sülearvuti puhul (kontrollida saab Dell.com lehelt - Warranty Check) võib klient ise otse Delli klienditoele helistada, oma mure ära rääkida, leppida kohtumine tehnikuga kokku ning Delli sertifitseeritud tehnik tuleb teie koju või kontorisse KOHALE ja vahetab vigase komponendi teie sülearvutil välja - MITTE ÜHTEGI päeva arvutita!
Delli tehniline tugi:
+372 8000 044 312
Vaja öelda enda nimi, telefoninumber, aadress; arvuti mudel, arvuti Service tag (põhja alt või BIOSist leitav), probleemi olemus, Delli diagnostika veakood (arvuti käivitamisel valida F12 -> Diagnostics).
Kui klienditeenindaja on veaolemuse välja selgitanud ja tegu riistvaralise garantii alla kuuluva veaga, annab ta teile töötellimuse numbri ning tehnik võtab teiega ühendust ning vahetab vigase komponendi välja.